Õpilane loob ja vormindab digitaalseid materjale (nt loovtöid), kasutades juhendaja abi
Õpilane:
1) loob, vormindab, salvestab ning vajaduse korral prindib kokkulepitud formaatides digitaalseid materjale (sh referaat, plakat, kuulutus, esitlus), järgides etteantud kriteeriume;
2) kopeerib fotosid, videoid ja helisalvestisi andmekandjale (nii füüsilisele kui ka virtuaalsele)
3) reflekteerib oma õpikogemust sobivas digikeskkonnas.
Õpilane:
1) kasutab arvutit loovtööd tehes, sh andmeid kogudes, töödeldes ja analüüsides ning tulemusi esitades;
2) valib andmete kogumiseks, töötlemiseks ning uurimistulemuste esitamiseks sobiva tarkvara;
3) loob oma õpitulemuste esitlemiseks digitaalseid õpimappe.
Õpilane loob uut eri tüüpi digitaalset sisu eesmärgist lähtuvalt erinevatel platvormidel ja keskkondades (nt lühifilm, eriala ja/või huviala tutvustav veebileht jne).
Õpilane teeb enda ja teiste loodud digitaalsetes materjalides (nt tekstidokument) vajaduse korral muudatusi.
Õpilane:
1) kasutab uute teadmiste loomiseks olemasolevat digitaalset avatud õppevara;
2) täiendab teiste tehtud digitaalseid muudatusettepanekuid (nt kommentaarid, muutuste jälitamine jne) arvestades oma materjale.
Uut teadmist esitades taaskasutab ja lõimib õpilane olemasolevaid digitaalseid materjale.
Õpilane:
1) põhjendab meetodi ja vahendi sobivust ja valikut digitaalsete materjalide muutmiseks;
2) kasutab mõnda valdkonna spetsiifilist tarkvaralahendust õppetöö tegemiseks.
Õpilane koostab visuaalse programmeerimiskeelega lihtsamaid programme, mis sisaldavad muutujaid, tsükleid, tingimuslikke lauseid ja protseduure.
Õpilane koostab visuaalse programmeerimiskeelega roboti juhtimistarkvara, brauseris toimiva interaktiivse mängu või mobiilirakenduse.
Õpilane panustab läbiva teema „Tehnoloogia ja innovatsioon" raames tehtavasse tarkvara arendusprojekti meeskonnaliikmena (programmeerijana, disainerina, testijana, analüütikuna või meeskonna juhina).
Õpilane koostab arvutiprogramme, kasutades mõnda tänapäevast programmeerimiskeelt ja arenduskeskkonda.
õpilased jagavad omavahel infot nt Google Drive'i, Dropboxi või WeTransferi abil
sisuloomeks kasutatakse vähe, õpilased teevad materjale
Luua annaks nii dokumente, pilte, videosid, mänge jne.
http://huvitavkool.blogspot.com.ee/2016/08/opetaja-ja-digipadevused-kas-e-tiiger.html